مقالات رایگان مدیریت- قسمت دوم

عنوان مقاله : بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانال‌های توزیع چندگانه از منظر عرضه‎کنندگان 
نویسندگان مقاله : محمد باشکوه اجیرلو - سید حمید خداداد حسینی - اسدالله کردنائیج - عادل آذر 
کلیدواژه‌ها : قابلیت ، کانال‌های توزیع چندگانه ، هماهنگی
چکیده‏819 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها 
نویسندگان مقاله : مهدی تاج¬الدین - کامبیز طالبی - عباس‏علی رستگار - مهدی سمیع‏زاده 
کلیدواژه‌ها : استراتژی عمومی ، بین‏المللی‏شدن ، استراتژی وظیفه‏‏ای ، استراتژی ورود. ، شرکت‏های کوچک‏ومتوسط
چکیده‏580 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران 
نویسندگان مقاله : طهمورث حسنقلی‎پور - منوچهر انصاری - اکرم الهی گل 
کلیدواژه‌ها : بازاریابی درونی ، رفتار شهروندی سازمانی ، بانک ملت شهر تهران. ، تعهد سازمانی ، بازارگرایی
چکیده‏592 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران 
نویسندگان مقاله : بهرام رنجبریان - مجید رشیدکابلی - علی صنایعی - علیرضا حدادیان 
کلیدواژه‌ها : قصد خرید مجدد ، ارزش و کیفیت درک شده ، رضایت مشتری ، فروشگاه زنجیره‌ای.
چکیده‏616 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی) 
نویسندگان مقاله : طاهر روشندل اربطانی - سید محمد مقیمی - محمد قلی میناوند - داتیس خواجه‌ئیان 
کلیدواژه‌ها : تجاری‌سازی ، رسانه دیجیتال ، بازار رسانه‌ای ، کارآفرینی رسانه‌ای ، نوآوری.
چکیده‏332 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) 
نویسندگان مقاله : شهریار عزیزی - شهرام جمالی - ایمان صناعی 
کلیدواژه‌ها : وفاداری به برند ، تعهد به برند ، شفافیت اهداف ، سختی تحقق اهدف ، برندسازی داخلی ، عملکرد برند در سطح کارکنان.
چکیده‏574 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت 
نویسندگان مقاله : غلامحسین نیکوکار - امیر اخلاصی - پدرام طلوعی 
کلیدواژه‌ها : قیمت ممتاز ، ارزش ویژه نام تجاری ، نرخ بازگشت نام تجاری ، وفاداری مشتری. ، تعیین ارزش برند
چکیده‏480 دریافت تاکنون

عنوان مقاله : ارتقای فضای کسب و کار جهت دست‌یابی به چشم‌انداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیک‌های تاپسیس و آنتروپی 
نویسندگان مقاله : سید حامد وارث - یحیی پروندی - روح‎ا.. قاسمی 
کلیدواژه‌ها : سند چشم‌انداز ، فضای کسب و کار ، آنتروپی ، تاپسیس

/ 0 نظر / 109 بازدید